Dagens to do-list ( if you want to know)

Herregud är klockan redan 10!?
Gick till universitetsbibblan vid 8.
Idag känns det som verklighetens uppgifter kom i fatt en. På fredag ska jag verka extremt insatt och smart medan jag pratar med en lärare, jag ska redovisa om Litteratur och psykoanalys och jäkla freud.

Läsa engelska texter, på nätet så klart. En bra kombination:) not.
Besvara två instuderingsfrågor
Handla mat
Käka lunch
Till gymmet ( känns som en belöning i jämförelse med att plugga freuds snurriga värld)
Vara barnvakt till meri och simon ( känns också som en belöning:)
Hem och plugga lite till
Somna som en gris (antar jag:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tusen hundra miljoner tack för hjälpen!

2011-03-08 @ 18:40:36
URL: http://livskampen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0