Kissemiss är sjuk...?

Det är inte roligt att ha 300 spänn kvar till den 25:e april, att katten Stina är sjuk och inte ätit på typ två veckor, och nu har börjat kräkas med. Det är inte roligt att då ta av sina sparpengar för att dra till den svindyra veterinären imorrn...
och innan nån hinner säga: ja men när man har djur så måste man räkna med det, och att djur kostar bla bla.

I know! Men normalt sätt går man väl inte dit varje dag, vecka, månad, år eller?!
Jag fattar det inte helt enkelt. Vad sjutton kan det vara för fel? Hon har varit ett matvrak fram till för några veckor sen...nu tar hon en tugga (pyttepytte) och sedan lämnar hon skålen. Ikväll kom hon bara så långt att lukta på maten, sedan kräktes hon.
Lille katt...


Kommentarer
Postat av: Emma

stackars kissemissen :S

Jag har fått buzzador smakprov på en kattmat för steriliserad katt! DU får gärna komma och hämta den påsen och då bjuder jag på mat... jag bjuder på mat hur många gånger du vill... (du kanske får laga den själv dock om inte ryggontet släpper, haha, nä då skoja bara, maten måste ju ändå lagas!)

Du är en underbar människa!

lunch på fredag kanske?



2011-03-30 @ 22:39:05
URL: http://livskampen.blogg.se/
Postat av: Anette

Det kan vara så att hon tuggat på något som fastnat i halsen på henne och nu har det blivit inflamerat och då vill hon inte äta och det lilla hon äter kräks hon upp för det inte vill ner ordentligt!

Hoppas det ordnar sig och hon piggar på sig snart!

Kram

2011-03-31 @ 14:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0