Reklam för the one and only Ikea!

Inom några månader ska vardagsrummet göras om en aning.
Ska göra bibliotek i garderoben, vilket gör att bokhyllorna försvinner och det blir mer plats i vardagsrummet.
Därför ska det bli en "soft" hörna med soffa, fåtölj osv framför den väggen.
Då man typ får ett anfall ( välj sort själv) när man tittar på väggen med den hysteriska tapeten, ska jag sätta upp tyg där, ett billigt och enkelt sätt att förändra. Bara fästa tyget på tunna rundstavar som hänger i krokar uppe vid listen. So far har de här tygen  tilltalat... vad tycker ni? Vilken är bäst?



Blunda!!!!!

Alternativ:

Anno strå




Flyn Lill (finns i grönt, blått och lila)



eller Solveig: ( finns även i andra färger)


Kommentarer
Postat av: Ytfluggig YsterSyster

Lila Flynn tänker jag. Solveig är ful!

Men blir det inte sketadyrt att sätta sådana på hela väggen? Eller tänkte du bara på en del av väggen?

Lila går bra med grått. Den gröna var inte helt fel heller men lite.



Puss i Påsk

2011-03-04 @ 17:14:55
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Ytfluggig YsterSyster

Men Gud - glömde säga att jag var på IKEA idag för att köpa knäckebröd och då hade dom Hällebröd (typ som Polarkaka eller nåt)- SÅ JÄVLA GOTT - JAG SVIMMAR AV!!!! Känns som att vara hemma igen.



lsfjlsj

2011-03-04 @ 17:16:35
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Annica

Strå tror jag stina kommer fransa upp med vassa klor. Är det bara panellängder är risken att det ser "futtigt" ut. jag röstar på flynn men vet ej vilken färg..:)

2011-03-04 @ 17:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0