Gör något oväntat

Det är lika grått ute när man går o lägger sig, som när man går upp. Men då kan man tänka på senaste kommentaren från systern i förra inlägget och hon säger att hon verkligen hatar morker och hosten. Det kan vara riktigt kul att engelska tangentbord inte har prickar över bokstäverna ibland. Ordet morker låter typ som en form av varelse som borde finnas med i filmerna Sagan om ringen, morker som jagar stackars Aragorn med det fladdriga håret.
Det har varit en riktigt härlig vecka, halv åtta hos mig, eller hos Sara och Christoffer var supertrevligt, god mat och härligt gäng. Igår hade emma pyssel med några tröttnissar, nåt i luften kanske, för vi var alla typ vingliga och sega. Men det kändes fint och härligt mitt i den sinnesstämningen med.
Jobbade 8-17 igår och det tar sig nog. Intro tar lätt musten ur en, men sen när man får jobba på riktigt så blir det bättre.
Idag blir det att vara effektiv o packa, och sedan dra till släkten över helgen.
Oj, varför sitter jag kvar här, måste ju göra just det som står ovan....
Glader helg på er!
Skräm kidsen rejält, det har de ju inte väntat sig...


Kommentarer
Postat av: Ytfluggig YsterSysterfarmor

Men FAN då - jag skulle ju ringa dig nu o så är du ute på landet eller nåt - hmmm.

Får snacka after the weekend then.

Puss

Sus

2011-11-03 @ 18:18:06
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Annica

Haha hosten var bast:) Kul att du är tillbaka det gjorde min dag:)!

2011-11-03 @ 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0