In a small way...

En ledig dag idag...och det gäller nog att träna bort tankarna på de man jobbar med, för det är svårare än jag trott.
Så då kom gud på att "ja vet, för att hon ska komma ihåg att hon är ledig så ger jag henne en vaxpropp!".
Det finns få saker i det enkla och relativt okomplicerade liv som jag har om man jämför med många många andra som har ett rent helvete, men om det är något som provocerar mitt humör så är det just vaxpropp eller lock i öronen. Känslan av att vara så extremt inte i kontakt med omvärlden växer då.
En kvinna på apoteket gav mig rådet att köpa revaxör (naturligtvis) och fetvadd och att ha i dropparna i en timme. Så nu sitter man här med vågor i örat, täckt med ett kilo fetvadd som är fasttryckt med hjälp av en scarf, knuten över huvudet. Det är i såna här lägen det är väldigt bra att vara singel:)

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

Fan, du MÅSTE ta ett foto på dig själv o skicka till mig - det vet du eller hur?!

Puss o krya på dig

susu

2011-11-26 @ 15:26:48
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0