Jenka

Måndag. Igår var det söndag. Den gick i fantasy-tecknet. Harry Potter och den flammande bägaren i bokform. Breaking dawn part 1, i filmform. Jenny och jag ville leva lite farligt och bokade inte. När vi anländer till sf, som för övrigt är läskigt tom i entren, finns det tre platser kvar. Så ja, vi får till en deal med en rolig kille i kiosken, vi får sitta på varsin kantplats, och det var ju tur att de låg precis nedanför varandra.
Innan bio blev det en liten fika på Mcdonalds, tack för att du bjöd på bio och kaffe och cheeseburgare:).
Nästa gång är det min tur och bjuda tillbaka.
Filmen var bra, den överraskande inte, och vid ett tillfälle när vargarna började snacka om nåt kändes det som en disney film, höll på att fnissa ihjäl och saknade både jenny vid min sida och en skämskudde.
Men fasen, bio är så härligt. Även i en alldeles för varm polotröja och sockor i stövlarna.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja fan. saknade dig bredvid mig på bion. Hade ju liksom ingen att snacka med höhö

2011-11-23 @ 20:08:00
URL: http://jlblm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0