Tisdag kväll

En klok person vid namn A sa en gång en väldigt bra grej...ni vet när vi alla förr eller senare nojar eller oroar oss och sånt, att vi då borde se saken utifrån tanken " Är det här verkligen något som påverkar framtiden eller våra liv i stort, egentligen?!"
The big picture, saker som händer behöver inte alltid ha nån egentligen betydelse för fortsättningen...
Och det hon säger är ju sant.
Hm, någon som vet hur det kan formuleras som ett ordspråk typ, något som man kan skriva och rama in och titta på när det behövs lite perspektiv? Tacksam för förslag!

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

Får tänka ut någon bra åt dig. MEN jag tror igentligen helt tvärt om - ALLT du gör påverkar resten av ditt liv.

Men det är ju bara som jag tänker - o jag är ju inte som dom andra normala människorna :-))

Pussgurka igen

ps. Idag har jag köpt en hop-up - tjohoo!

2011-11-16 @ 20:56:50
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0