Triss

Vissa säger att otur kommer i triss, men fasiken tror nog att turen kommer i tre det med.
1. Ringde A-kassa, och det ihärdiga skrivandet av förklaringar och porto på kuverten i mängder har lönat sig. Nästa vecka kommer lite sköna pengar in på kontot. Ytterligare en månad flyter på. Skönt.

2. Typ en halvtimme senare ringer de från PA-jobbet, och vill att jag ska gå intro imorrn för ytterligare en brukare och sen jobba lördag och söndag. Yes!

3. Halv åtta hos mig ikväll.



Och ja, solen skiner ju!

Mindre kul är att jag tydligen har enbart 12 dagar kvar på a-kassan efter nästa veckas utbetalning, men de ska ta ett nytt beslut och om de får sitt arbetsgivarintyg (igen) blir de väl glada som hundvalpar eller nåt...det finns väl alltid lite hopp.
Idag blir det o fira med korv med bröd och cider.


Kommentarer
Postat av: Annica

Fasen vad bra! Jag hejar på dig:)

2011-11-10 @ 17:52:36
Postat av: Ytfluggig YsterSysterfarmor

Jag hejar också gumman - Ge dig fan inte!

Pussos

ps. hoppas ni inte tänkte på stackars mig igår när ni satt o smaskade i er - svin :-))

2011-11-11 @ 14:15:27
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0