Helgtortyr

i i-landet i alla fall.
Nu vet jag att många kommer ramla av stolen när jag säger nåt så hemskt :), men ibland känns det bara som att alla talangtävlingar (true talent, idol, osv osv osv) tar över hela världen.
Alla blir frälsta, medan min kropp reagerar med utslag och tristessandning. Visst det är väl fint när nån sjunger fint, men det är lika mycket skit om nån sjunger skit.
Det värsta är kanske inte att det finns talangprogram, det värsta är att det finns i hundra år, att det känns som år 2008, upprepning, istället för 2011, nya upptäckter och nytt liv.

Vad man kan längta efter nåt kul, nåt spännande, nåt utanför upprepningens sega helgagenda, där man ska mysa upp sig i soffan och titta på nån som ylar. Jag stänger fan hellre av och ylar själv. Låter lika jävla bra - eller dåligt hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0