Backa, andas, framåt

Vila och goda nyheter. Oväntade samtal och musik. Te med en viktig person. Det handlar om att hitta sina energiknutar.
Sömn är viktig.
Att få reda på att de där småhålen som bosatt sig i käften på en, stannat upp tack vare fluoranvändandet och tandtråd och sånt. Sista gången jag var hos tandläkaren var för fyra år sen. Tandläkaren var jättepositiv till min mun:). Den andra goda nyheten är att jag hade 600 kr tillgodo att använda ( försäkringskassans bidrag ATB) som vi alla tydligen får men som ingen vet om typ. I alla fall, hela undersökningen kostade mig 80 kr. Inte mer.
Kommunikation är hela grejen. Jobbet blir så mycket lättare då.
Musik. Ane bruns röst fyller min själ. Särskilt hennes skiva Duets.
Tack för soffhäng och otaliga koppar te Emma. Tack för att du tog mig för den jag var igår, en vandrande vålnad efter nattjobb.
Nu ska jag fira med ett fluortuggummi och lite serietittande. Är fasiken värd det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Karin jag tar dig med en soppsäck om du har lust! Puss på dig längtar förövrigt!

2012-04-12 @ 20:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0