Dagen D eller nåt...

Om jag nån gång i framtiden får för mig att skaffa typ 9 barn, avråd mig då.
Idag kommer en del av släkten, alla får tyvärr inte plats runt bordet:(, för att äta middag och fika och kanske fira en lite. Och jag bara säger det, det är väl inte vettigt om man ska få lite träningsvärk i handleden för att man skalar potatis i så där 3 år.
Meny: potatis, kålpuddning/biffar, sås, lingonsylt och sallad.
Fika: Köpefika ( Singoallakex och vanilj och hallonlängd) plus att jag hörde om nån ev tårta som skulle komma hit...:)
Känns som jag sitter i nåt mellanläge nu, 29 och allt. Fjortis-tecken så som en förkärlek för high school serier, surfande på datorn och loppistokeri. Vuxentecken såsom att man inser att man fan börjar likna morsan.
Tecken 1: Man tar med sig sina skor in i lägenheten och tar på sig dem där ( bland annat vid köksbordet)
Ja och så gör man ju en massa annat vuxet såsom att jobba oavsett om man har lust eller inte :) för det gör vuxna. Man storhandlar, man tänker ekonomiskt och praktiskt. Men så finns det ju också de där små drömmarna och guldkornen kvar att leva ut. Känns fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0