Happy Happy

Bada. Läsa tidning och surpla på Fläder-cider. Liten chokladbit. Lyssna på Duffy.
Tvätta håret. Läsa ett snällt sms. Smörja in med mynta body butter. Lyssna klart på Duffy.
Starta datorn. Ta bort gammalt nagellack. Måla stärkande medel på de flagnande stackarna. Måla nytt nagellack.
Kolla mail. Kolla bloggar man följer. Fnissa åt samtalet med mamma förut, hon hann med och kalla mig hjärtat och truga sig till att jag kommer ut till dem på ledigheten nu. Tisdag blir det kanske. Dessförinnan pratade vi om psykisk utmattning, då utbrast hon: " Men du ser ju inte  psykiskt utmattad ut!". Tack mamma haha. Inte privat nej. Mina fingrar vill texta ihop ett meddelande till en speciell en. Men när tiden gått blir det svårt. Imorrn kommer lönen in och hejar. Då blir man glad. Vad gör dig glad? 

Kommentarer
Postat av: Annica

Dig:)

2012-04-24 @ 18:56:45
Postat av: Frank

Att läsa dina texter om morsan, de är klockrena!

Annat som gör mig glad är då Ellen & Felicia bor hos mig.

2012-04-25 @ 12:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0