Jag ger dig min morgon...

Idag har en viss E osat in en massa värme och kärlek och energi i mig, så jag blir alldeles stekt. Och får huvudvärk. En bra huvudvärk , om man det nu finns såna haha. Jag menar det!
Idag har en viss syster erkänt att hon inte minns det där roliga fylle-smset hon skickade häromkvällen.
Idag har jag sett klart på säsong 1 av Vampire diaries.
Idag tänker jag mycket på choklad ( tack ellen för smaskiga tårttips:)
Idag satt det en mysko gubbe på spårvagnen och gjorde ett irriterande ljud och då tänkte jag onda tankar.
Idag är snart slut.

Vad gör ni i morgon kära läsare?

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

I morgon har ju redan varit ju?

prk

2012-04-08 @ 10:20:32
URL: http://www.art-by-susie.co.uk,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0