Söndag och snö

Lördagen slutade i en liten gråtfest. En välbehövlig sådan för i bland kommer tvivlet över saker och tar över. Sen mår man helt plötsligt mycket bättre haha. Det blev väl en så där tusen sms fram och tillbaka och lite uppmuntran och fina ord tar en långt bort från den där självömkan. Den  SOM VI ALLA HAR! Den som säger det motsatta ljuger tänker jag. Alla tvivlar, alla är ledsna ibland. Att låtsas som att man inte är det, är att blåljuga.
Idag rensade jag skrivbordslådan, haha ja för den lusten kommer efter lite utrensning in the emotional account.
Sen kom Jenny, vi drack kaffe och irriterade oss över att h&m envisas med att beskriva klänningar som slutar under rumpan, för knälånga. Jaha, då  är jag väl långa farbrorn liksom. Sen blev det biltur till Spicy hot och ätning av ris, friterad fläskfile, kaffe och följt av en matkoma. Nu är Jenny helt hurtig och är o tränar, sen ska hon komma med sin lilla bil och hämta upp mig. Vi ska se skräckfilm är det tänkt. Och jag ska sova på soffan. Men då får hon ta bort den där läskiga figuren i hyllan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0