Upp ovan ytan

En liten weekend i Jönköping. Komma hem med lite loppisfynd, fniss och vila. Och ja just det presenter och en rumpa med träsmak. Men varför klaga, när man kunde knycka till sig fönsterplats både tur och retur.
När det gäller det andra som ockuperat hjärnan och stressat på en och så, har jag nu bestämt mig för att bita i det sura äpplet. Kom an, oro!
a) Jag är jäkligt glad att jag har ett jobb
b) Pengar
c) Erfarenhet
och kanske främst
d) livet förändras, vi är aldrig på samma ställe för alltid. Och vem har sagt att det ska vara så jäkla bra hela hela tiden. Det funkar inte så. Vi möter hinder och tråkigheter av en anledning tänker jag...för att utvecklas och för att testa oss fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0