Kapning

Skulle skriva nåt jäkla glatt inlägg om att jag var så glad idag. Att det varit det glada som vann matchen idag. Regnsmatter. Att det till och med lockar att läsa klart Harry Potter-boken, som förutom delar av den är rejält långdragen ( bryr mig inte om att Harry går i nån jäkla korridor, i alla fall inte på 300 av 500 sidor). Att H&M-katalogen kommit. Att frissan gör att nacken andas ut. Att det finns människor som klagar på exakt samma saker som en själv, därute. Särskilt på spårvagnen har jag märkt.
Och så tog datorn bort halva inlägget. Surt. Men men nu suddar jag bort den sura minen och önskar er en skitbra kväll istället!

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack:)

2012-08-08 @ 20:14:57
Postat av: Jenny

Jävligt trist när det händer, att halva inlägget försvinner. Har hänt många gånger.

2012-08-08 @ 21:22:59
URL: http://jlblm.blogg.se
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

glad du är glad :)

2012-08-10 @ 09:26:40
URL: http://www.art-by-susie.co.uk%2C

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0