Stor

Är inte rädd för förändringar. Inte så mycket längre. Det är kanske det som kallas att utvecklas.
Det är en tvetydig känsla, men att tiden går är inte enbart något dåligt. Mest bra faktiskt. Det gör att mellanrummet mellan det gamla och nuet och det som ska komma blir större. Man lär sig, man går vidare. Jag gillar att bli stor.
Nästa år är det 30:e i mitt liv. Och visst, jag hade kunnat sitta här och klaga på det jag inte har gjort eller har, men mitt liv hade inte varit mitt liv, om det inte varit som det är nu. Jag tror att vi kan påverka våra liv på extremt många sätt, att vi kan välja våra vägar. Om jag hade valt annorlunda hade det säkert blivit bra det med, men faktumet att jag valt som jag gjort, gör att jag är här nu. Levande. Med grejer på G. Med vänner som bara är helt fantastiska.
Jag gillar att bli stor.

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

Jag kommer bli stor om ett par månader också - men gillart' inte :) Saker på G gillar jag dock
pusssssss

2012-08-15 @ 09:17:48
URL: http://www.art-by-susie.co.uk%2C

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0