Sugarsnake

När man sover på dagen blir man helt koko efter. Det kan först förstås också bero på att man fått ett blodsockerfall under sömnen och man bestämmer sig för att tokchocka och väcka hjärnan genom att suga i sig 1 mugg oboy, 3 polarknäcke och glass med strössel. Slutar med ett illamående. Nu kanske den som alltid gör rätt och äter rätt och lever rätt tänker att då är man väl galen.
Men jag laddar lite inför pizza och arkiv x-kväll med några trevliga prickar.
Förresten, hade en skum dröm i natt på jobbet, jag drömde att det låg en liten liten huggorm på golvet och jag fick lite smått panik för det var en massa barnfötter som gick runt och ja mina egna också. Vaknade efter min långa sömn på typ 22 minuter. Sen var det äckligt varmt och ja tiden gick. Kollade klockan...03.34. Jaha just det ja sova var det...
Just huggormen återkommer. Någon som har en analys?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0