Action

Tajming, en uns av ödet och lite arbetande är nog grunden till allting. Faktiskt.
Jag tänker inte tjata om hur tursamt det var att jag fått jobb bla bla bla, fast det ju var det.
Nu tänkte jag tjata om uppsatsen istället hehe. Nu är den färdigskriven, ska bara läsas igenom och sen skickas in. I höstas kändes det omöjligt att göra klart den. Jag gav upp. Dokumentet låg på datorn, oöppnat. Sen kom det nya året, andra saker ordnade sig, säkerhet. Lugn. Ro. Pang. Då vaknade det där lilla jävlar ananamma igen. Klart den ska göras klart. Klart jag vill ha den där examen i ryggen. Göra något fullständigt. Till punkt och pricka.
Saker klaffar. Läraren ger tummen upp. Korrigering av text. Av livet. Yes!

Kommentarer
Postat av: Frank

Bra jobbat!!

2012-02-23 @ 15:50:14
Postat av: Annica

Fasen vad bra! Så skönt att få saker färdiga och lämna bakom sig utan att det kommer och knackar en på axeln ibland...

2012-02-23 @ 18:30:05
Postat av: YtfluffigYsterFarmor Susie

Du är så jädra bra, vore ju odugligt att bara ha en uppsats emellan dig o examen o inte få den gjord

GRATTIS gumman

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0