Den osminkade sanningen

- Pappa har ätit upp hela skålen!
En helnäck nils kommer instudsande i gästrummet och hoppar in under mitt täcke.
Nils syftar på pringles-chipsen som jag köpt med mig.
- Då kan vi ju inte ha fredagsmys, Karin...

Tur att det fanns några chips kvar till i kväll. Då ska vi hela gänget sova över hos mamma/mormor och pappa/morfar. Göra god middag, eller ja den ska Robert göra medan vi andra pöser.
Man går verkligen in i en annan form när man åker bort till släkten och har en vecka ledigt. Sminka sig? näe.
Borsta håret varje dag? svar nej.
Näe, tajts, jeans över, raggsockor, hår med lite bulldeg i luggen som nån av busarna tyckte jag skulle ha, linne, två tröjor och det är ju bara när man är inne. Ute är det så jäkla kallt att till och med kossorna i lagården har is på deras morrhår ( om det nu heter så). De säger ju inte morr, de buffar bara en i sidan och glor en rakt i ögat. Kossor är verkligen ett djur som bara står. Äter. Glor.
Men lite fina är dem allt.

Kommentarer
Postat av: emma

hälsa hem vetja... :P

nääää nu måste jag göra annt.. sjosvejs...

2012-02-04 @ 14:24:19
URL: http://metrobloggen.se/hypotyreos
Postat av: YtfluffigYsterFarmor Susie

Muhår kanske!

Hatså kul

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0