Inhalation

Agressiviteten växer. På loppis tydligen. Det är ett bra tag sedan sist jag gått, på loppis, som jag älskat. Älskar. kanske fortfarande. Men idag blev det mest en faktor till att bli irriterad. Allvarligt, folket bara ställer sig blick stilla, mitt i gången, den trånga gången som alla loppis har som signum. Sen står de där, de tittar förstrött på de som försöker ta sig förbi, men flyttar de sig. Näe.
Okej, man andas in. Man går vidare till nästa. Och då blir man själv en av dem som är irriterande. Utan avsikt. Sätter sig på huk för att kolla boktitlar i hylla efter hylla. Det finns svängrum på 2 meter bakom mig och just för tillfället är det lugnt på den delen av loppiset. Men nog fan ska folk stå en mm från min rygg och sucka för att de inte ser just de böcker jag tittar på. Men kära kära du...det finns 4 hyllor till som du kan titta på så länge, är snart klar, faktiskt redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0