Ormsloken

Med dammsugning som bakgrund ( visste ni förresten att det finns en slamsugarfirma som har slogan " Vi suger allt" hehe) börjar man så smått ladda för att åka hem till stan. Det livet känns väldigt långt bort, här har man ju lunsat runt med tajts och fula vinterskor. Varför är det ingen som har kommit på att göra både varma och snygga vinterdojor?
Det är en annan dimension på saker och ting här. Igår t.ex ropade Nils på mig:
-Karin, var är du?
- Jag är här uppe och ligger och  läser tidningen...
- Då kan ju ja komma upp och leka medan du ligger och läser tidningen... ( följt av ett dunsande uppför trappan)

Det hela slutade med att han körde runt en traktor och vagn ganska högljudt, medan jag fick ligga och läsa tidningen MEN då skulle även plastormen Snoken ligga på min mage medan jag gjorde det. Helt naturligt. Men ganska bra sätt att bota ormskräck, fast så jäkla lugn kände man sig inte:).
Hoppas ni vill hitta på grejer när jag kommit hem:)!


Kommentarer
Postat av: Ellen

tack för skivan :D

2012-02-07 @ 19:47:37
URL: http://aboutellen.devote.se
Postat av: YtfluffigYsterFarmor Susie

Jaaa, vad ska vi hitta på tycker du?

Behöver säga något - är du hemma i morgon (ons)så kanske jag ringer - txta mig så jag vet om det passar

Kramos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0