Det deppiga 90-talet med brev och dårskap

Hm här sitter man och tänker på framtiden och småler. Det skulle man vetat när man var nere i gråträsket år bak i tiden. Att saker inte är som de är på högstadiet t.ex, för alltid. Det blir bättre. Det blir bra. Och pengarna rullar in nu. Det går bra nu. ( Som Petter sjunger/rappar)
Ikväll blir det charader hos C och T. Och tydligen kladdkaka med, trevligt trevligt hehe.
Nu lite kaffe och ett avsnitt av New girl, roligaste serien just nu:).

Vad händer i era liv just nu? Skriv till oss, Bullen 102...nävars.
Men fasen, någon borde starta en blogg som heter Bullen...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det borde min blogg heta. Bullen haha. Så mycket skit som händer och hänt som kan tas upp till diskussion

2012-01-21 @ 23:08:54
URL: http://jlblm.blogg.se/
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

studerar som fan - urk

och så debatterar jag med mig själv ang. det där mailet jag fick du vet - vara med eller inte vara med det är frågan. Hmmmmmm jävligt svårt beslut - vill men vill inte.

kramos

2012-01-23 @ 13:05:03
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0