Du är nog den...

Vad vore det som kallas ett liv, utan musik. Ett soundtrack till det vi alla sysselsätter oss med. Är lite förälskad i Melissa Horn, Adele och Coldplay just för tillfället. Är lite kär i att diska upp disken (vad annars), tända ljus, prata lite med systeryster om skitsaker egentligen, börja på vinnarskivan till ...ja vem kan det vara:)
Ja tjejer, Felicia och Ellen ni låg väldigt nära varandra poängmässigt, så jag vill ge er båda en skiva.
Jag ska jobba, lyssna in och se till att låtarna flyter ihop på det ultimata sättet. Och är det så att det är svårt o få tag på era önskelåtar, och det blir skivor utan dem, hoppas jag att ni förlåter er moster. Vi är ju trots allt släkt, och släkten är värst:)
Mitt i tröttheten kommer det goda nyheter, återkommer med det när det är skrivet, det är promenader i snön, det är samtal, möten, böcker som vädjar om att bli lästa, fina sms i vår teknikvärld, lite gymträning med en fin emma, tapas och charader, leenden, som körsbär på toppen av ett år som kommer bli viktigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och ja var tydligen lite vimsig, faster ska det stå, inte moster:)

2012-01-11 @ 16:27:03
Postat av: Ellen

JAA!! jag är kungen på att vinna :D

2012-01-14 @ 08:49:02
URL: http://aboutellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0