Efterlysning

Innan frukost hann det ploppa in två sms: " Du måste äta människa! Ät lunch med mig!" och lite senare ett från en jobbarkompis " Lämnar du in dina tidrapporter själv?". Haha, snacka om helt olika. Så den lediga dagen är en härlig dag, med lite småfix hemma, ringa några samtal, sen lämna tidrapporter till chefen, lunch med emma, hem och tvätta, och sen promenad med Maria. Förut kunde man känna sig lite lat när man hade liknande dagar, men nu vet att jag ska jobba igen i morrn, så då är ren njutning att vara en drönare:). Tänk att saker och ting, livet i sig självt känns väldigt smidigt om man har vissa grunddelar på plats.
Förresten, jag efterlyser era varianter av uttrycket " Hon/han har inte alla indianer i kanoten...".


Kommentarer
Postat av: emma

Tack för sällskapet min hjärtekarin!

2012-01-31 @ 19:35:05
URL: http://metrobloggen.se/hypotyreos
Postat av: Jenny

Ibland när vi har möte på jobbet så känner jag att inte alla indianer är i kanoten, en simmar fan bakom och skjuter på

2012-02-01 @ 21:32:14
URL: http://jlblm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0