Lite av varje

Utlovat klipp från Trolltyg i tomteskogen kommer nu. Denna film har blivit lite av en tradition på Annica och min jul. Mamma troll är bland det roligaste som finns...älskar hennes raspiga röst :)

http://www.youtube.com/watch?v=ZOCuwnKlqDo&feature=related

För övrigt kan jag meddela att mamman vår har gjort det igen. Hon är ju inte känd för att vara den som tänker innan hon säger nåt.
Nu under julhelgen åkte hon och pappa och hälsade på sitt barnbarn och barnbarnsbarn. Enligt säker källa (Sus) lär hon haa pekat med sitt krokiga finger på Sus engelska make som stod och lagade engelsk julmat och sagt glatt: " You are the kock!"
Ibland krockar det svenska tänket och den engelska betydelsen av orden riktigt rejält. Hahaha.

Tjoho, idag blir det bio med jenny. Lite äkta amerikansk komedi ( New years eve). Behövs!



Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

Trolltyg i Tomteskogen - VA?!!!! Har aldig hört talas om det - är det något nytt eller?



Jo, moderskapet blandar hej vilt svenska o engelska. Terry sitter tålmodigt o ser ut som han fattar hehehehe

Påminn mig så ska du få se videon där hon förklarar för honom om att dom har dunder-stopp i avloppet hemma hahahaha

Kramos

Sus

2012-01-02 @ 17:29:49
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Frank

Jag var inne hos Jeff då morsan pratade svengelska. -Ett gott skratt förlänger livet.

Funderar på att anmäla morsan som gäst hos Skalvan på tv, det vore nåt!

2012-01-04 @ 13:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0