" Oj, en liten plastchokladbit...alltid vad jag önskat mig":)

Idag har det varit bytardag här hemma. Saker i mängder, lite trevligt folk och två främlingar kom hit. Det var mycket trevligt:). Främlingarna var visseligen en av de andras föräldrar, men jättegulliga och nästan bad om ursäkt för att de stövlade in. Det var ju inget jobbigt instövlande, främmande människor borde hälsa på varandra oftare, ta en fika och prata:)
Tack till ni som kom, roligt och ses!

Och vet ni...är numera fast anställd, lön och friskvård:). Kanske har gått och oroat mig för tanken " har jag pengar nästa månad", för nu när man vet att man har det, blev man plötsligt skittrött hehe. Eller annars är det på grund av att man har hela vardagsrummet knökfullt med grejer.

Blir att sortera och dansa loss till Laleh då:)


Kommentarer
Postat av: emma

hej gumsigos!

sitter här och är helt slut... simon har lagt i sina stenar i akvariet och vi andra gillar skarpt de grejer vi tog... (simon med så klart...)

Du är världens bästa Karin....

2012-01-29 @ 09:16:30
URL: http://metrobloggen.se/hypotyreos
Postat av: Linnea

Hej. Jag hade tänkt att komma men fick besök av släkting som inte är här och hälsar på så ofta. Nästa gång.. Grattis till fast anställning!!! Kommer sakna dig i receptionen i sommar.

Kram Linnea från first camp.

2012-01-29 @ 14:01:04
Postat av: Jenny

Vad kul Karin. Grattis till anställningen. Ledsen att jag inte kunde komma på bytardagen men då hängde jag, sjösjuk över toan på en båt. Kram

2012-01-30 @ 22:24:21
URL: http://jlblm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0