Sammanfattande

Fördel med badkarsbad: Varmt, avslappnande, renande ( eller ja skiten rinner av en och sen ligger man o guppar runt i den), nästan ett måste efter dygnspassen, mysigt, man kan läsa eller lyssna på musik eller stirra in i kaklet:).

Nackdel med badkarsbad: varmt, telefonen kan ringa, musiken kan vara för hög, boken kan bli blöt, man blir astrött efteråt, och TÖRSTIG.

Fick brev från lönekontoret idag. Tjoho tänkte man när man öppnade och såg summan 12 000, men när man läste vidare så var det ju inte alls lönespecen utan mer en sammanfattning av min lön på nya jobbet för nov-dec. Verkligen...bara 15 000 spänn på vad som känts som väldigt lång tid. I och för sig har jag bara jobbat där i två, snart tre månader, men men...fast det är ju bra att det går uppåt och den summan är typ månadslönen snart.

Nä nu står jag inte ut med tröjan...den luktar ju skunk.


Kommentarer
Postat av: Emma

du förgyller min dag med dina inlägg...

2012-01-18 @ 18:27:53
URL: http://metrobloggen.se/hypotyreos/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0