Tävling friends!

Maria och Jenny, ni svarade rätt. Det var ett evigt och härlig pusslande hemma hos emma:). Nu till den riktiga tävlingen , och den är till för er alla att delta i om ni vill vinna en blandskiva. Besvara följande frågor och skicka ett mail till adressen ni ser på startsidan av min blogg. Tävlingen håller på fram till måndag.

1. Nämn fem av mina syskonbarns namn
2. Hur många ben har en spindel om den fastnar i en dörr och två rycks bort?
3. Nämn ett uttryck allas våran Ulla- Britt mamma brukar säga...
4. Nämn tre djur som finns på tropikariumet i Kolmården
5. Vilken artist tror du att jag började gilla mer efter programmet " Så mycket bättre" på tv 4 denna höst?
6. Om du vann skivan, vilka två låtar vill absolut är med?

Nu ska jag äntligen slänga mig framför soffan ( eller nja i den helst:), och slappa. Städ och tvättdagar suger musten ur den late:)


Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

va fan det är väl ingen ide att man är med för man lär ju ha många rätt - hoppas man ju alltid i alla fall.

Du tror du alarmet gick sen eller - Jepp - funderade på att stoppa ner det i halsen på vederbörande men avstod eftersom han är så snygg

Puss

2012-01-05 @ 20:58:37
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Ellen

1. Nils, Axel, Emil, Jeff, Tim,jag, felicia, nathalie.

2.spendeln har 6 ben kvar.

4. tigerhaj, rocka, clownfisk

5. laleh eller Lena ph

6. hangover by taio cruz och misteltol ( stavning )by Justin Bieber

2012-01-08 @ 10:55:08
URL: http://aboutellen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0