Allt har inte en rubrik

Tänk om man kunde göra något, fast man inte gjorde det liksom. Kommer hem från jobbet, tänker att ikväll ska jag allt satsa på att läsa mer än 1,5 sida i Harry Potter, eller åtminstone ett kapitel i " Jag ska egentligen inte jobba här" eller kanske faktiskt påbörja boken
" Call the midwife" nån gång. Vad händer?!
Ligger som en säck potatis i soffan, inser att det rullat ett par avsnitt av Scrubs och nu är det dags att gå och lägga sig. Läsa...ja det vet jag inte. Hjärnan är överkokt av upprepning och ljud, så när väl tystnaden lägger sig i hemmets vrå, då lägger även jag mig. Med böckerna i form av ett berg på nattduksbordet, det som borde göras. Det som vill göras. Men hjärnan är inte med på det spåret. Så jäkla trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0