Ding!

Oj, man kanske ska avstå kaffet på kvällen, men vi hade ju så trevligt på jobbet och då slank det ner liksom. När jag var liten var just kaffedrickande ett tecken på att man umgicks och nu har det fortsatt. Känner mig pigg som en mört. Kanske är det så att sängen står i fel läge eller nåt, för sömnen är så där numera. Brukade sova gott, men nu vaknar man ju stup i kvarten på morgnarna. Ja fast det kanske beror på ljuset i och för sig. Mitt i krisen " vad ska man göra med sitt liv" ( nja kris kanske är att ta i, mer ett frågetecken i livet), vet jag i alla fall några saker jag vill göra:
1. Skriva en bok
2. Flytta till en liten röd stuga i röda stan ( ja fast jag har ju bara sett utsidan i och för sig och hoppar på " livet är som i bullerbyn- tanken". Det kanske inte alls stämmer.
3. Leva
Har ni några saker som ni absolut vet att ni vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0