På tal om *****

Det tycks vara mitt och Sus öde att äta bröd och coca cola varje gång vi sätter oss vid ett resturangbord...
 
Det är nästan så att jag önskar att det vore mitten av nästa vecka, för då hade jag kommit igång och jobbat igen efter ledigheten och man hade liksom bytt tillbaka till vardagslunken. Det börjar kännas som det är dags nu, hur skönt det än är att vara fri som en fågel. Nu vill fågeln få lite struktur.
 
Linköpings bibliotek...om jag inte var en sån ingrötad Norrköpingbo skulle jag nog kunna bli lite kär i Linköping...

Kommentarer
Postat av: ystersyster susie

Linköping är ju bara BÄST - I LOVE BIBLIOTEKET :)

2012-07-10 @ 17:54:23
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0