Ord

Du har rätt S,  Shorts ska det stå...ELLER?! Gud, nu har jag mist förmågan att stava rätt också.
 Inne i nån läsarfas, för  en viss person på jobbet vill sova vid 20 på kvällen så vad att göra, jo läsa. Man kan ju inte gärna dansa jenka eller sjunga i högan sky.
Tyvärr tänker min hjärna att jag kan läsa typ hundra böcker samtidigt så man lånar på sig så nattduksbordet typ viker sig...för tillfället hänger dessa godingar ( förhoppningsvis goda i alla fall) på samma bord så att säga:

Niceville - Kathryn Stockett ( har fått en massa uppmärksamhet efter filmen så blev  lite nyfiken...)
Äcklet- Jean-Paul Sartre ( enda anledningen är att den omnämndes i serien Vita lögner... och ja titeln då)
Min kamp 1 - Karl Ove Knausgård ( himla tjat om denna man och hans böcker och kamp så ja får väl se...)
Norwegian wood- Haruki Murakami ( Hans bok Fågeln som vrider upp världen var väldigt bra i alla fall...)
Mozart och valen- Jerry och Mary Newport och Johnny Dodd ( om två personer med aspergers som blir kära...)
Agnes Cecilia- Maria Gripe ( en klassiker, men ska inte läsas om man tycker det är läskigt med smygande andar och skit märkte jag...får läsa den på dagen)
Hästpojken- Rupert Isaacson ( om en autistisk pojke...)

Inte för att det behövs haha, men har ni några tips på bra böcker?

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

Herre Gud de enda böckerna jag läser är faktaböcker om typ putsning o betong - va duktig är!! Kanske får skärpa till mig lite men jag skulle somna direkt om jag läste en normal bok

puss

2012-03-17 @ 09:53:47
URL: http://www.art-by-susie.co.uk,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0