Tisdag eftermiddag

Armvecket värker, räkningarna samlas på hög denna månad tydligen, man kan inte ta ett bad utan att typ svimma efteråt ( Annicas kommentar: Men hade du inte saft med dig in???!!! i anklagande och frågande ton...helt underbar kommentar), det går en jäkla influensa på jobbet som däckar en i en vecka, den kommer säkert snart som ett brev på posten. Man skulle kanske kunna tro att jag är depp, men nä väntar tills lönespecen kommer. Om den är låg, då blir det trist. Men ja just det, den glada nyheten är ju att a-kassan skickat svar på min anmälan att gå med.
" Du har ansökt om inträde..."
" Du får inträde..."
Tackar:) Nu  får jag se till att jag inte blir arbetslös förrän allra tidigast mars nästa år hehe

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

hehehe alltid bra att ha ett datum som deadline :) Förhoppningsvis slipper du bli arbetslös igen



Pussos

Sussos

2012-03-21 @ 20:49:45
URL: http://www.art-by-susie.co.uk,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0