Today

Idag vaknade jag med låten One love ( U2) på hjärnan. En låt jag inte har någon särskild koppling till.
Idag drack jag en kopp kaffe och surfade på nätet, letade efter vilket bokförlag som gett ut två böcker.
Idag skickade jag min uppsats till läraren som ska bedöma den på riktigt.
Idag hann jag tycka lite synd om mig själv för näsan rinner som en läckande kran.
Idag läste jag några kapitel i Harry Potter och drömde mig bort och tänkte hur bra det vore att ha en osynlighetsmantel i bland.
Idag tänkte jag på krukväxten jag slängde häromdagen.
Idag tänkte jag på hur vissa relationer totalförändras. Försvinner. Dör.
Idag tänkte jag att det är så det är.
Idag skriver jag med ett lugnt hjärta. Skriver orden Idag alldeles för många gånger.


Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

Idag är jag mör i hela kroppen,

Idag är det ingen annan som städar åt mig,

Idag tänkte jag thai kotletter men någon annan tänkte kotletter med pommes - gissa vilket det blir idag?

I dag måste jag fixa en lampa som är sönder på vannen (urk),

Idag är jag fortfarande glad för jag klarade ett praktiskt test igår (utan att ens ha tränat innan)och det var det bästa dom sett :)

I dag skickar jag en kram till min gulliga lillasyster,

I morgon får vi se hur den dagen blir.

2012-03-09 @ 15:07:38
URL: http://www.art-by-susie.co.uk,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0