Coolt/inte coolt

Saker om livar upp: Handla blommor, överkast och gardiner.
 Tvätta fönster och skråla med i musiken ( Miss li var ypperlig som fönsterputsarmusik)
Plantera om blommor och låta jorden flyga hit och dit utan att bry sig för...
 man skulle ändå dammsuga och städa hela lägenheten.
Lägga in låtar på datorn så man kan göra blandskivor i nån tråkig stund

En helt annan grej. När emma och jag var ute på ett litet vardagsäventyr kom vi på att båda fortfarande tycker det känns lite extra roligt att dricka kaffe/te i pappmugg med lock. Haha. Man känner sig liksom lite världsvan då. En annan grej som jag precis precis börjat göra är att betala med kort...ja jag vet. Är way efter resten av världen. Men det är också en sån grej och man blir lite barnsligt lycklig i magen när man stoppar i kortet och betalningen godkänts. Så störd man är hehe. Nåt ni gör som känns lite coolt men som kanske inte är det egentligen?

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

Kan inte komma på något men ska tänka vidare. Ser framför mig dig med ett stort flin i fejan när du betalat med kort - den enda i världen som ser glad ut över att betala hehehe

pussssss

2012-05-27 @ 21:51:32
URL: http://www.art-by-susie.co.uk,
Postat av: Emma

Karin och Emma hjärta pappersmuggar

2012-05-28 @ 15:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0