Handlingsplan

Se klippet i förra inlägget som bror Franka bifogade i kommentaren. Det kan vi som växte upp på landet och var lite efter alla andra "citykids" småfnissa åt.
Känns gött att ta helg redan idag. Lyxigt! Även om man emellanåt blir lite småtrött på det  oregelbundna schemat. Men så såg jag en kille på spårvagnen i går och då kände man sig rätt lyckligt lottad. Ja alltså inte för själva killen då, utan för att han hade den traditionella mappen man får när man blir arbetslös ( av arbetsförmedlingen). Den som har som avsikt att uppmuntra och få en att tro nåt. Vi gör en liten undersökning, finns det nån som har fått jobb via ams?!


Kommentarer
Postat av: emma

Och helgen ska firas med moiet ses snart puss

2012-05-09 @ 16:48:22
Postat av: Felicia

Jag fick faktiskt ett jobb genom arbetsförmedlingen en gång, som gräsklippare, men valde pga av annat jobb att inte ta det! Så det finns lite hopp:P

2012-05-09 @ 22:06:50
URL: http://iwishmylifewasamovie.blogspot.com
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

Noop, inte jag. och jaaaa, jag känner igen mig i klippet från Frank i förra inlägget hehehe så är det :)

Hoppas helgen varit givande :)

kramos

sus

2012-05-12 @ 20:56:05
URL: http://www.art-by-susie.co.uk,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0