Ja men

Nu är det dags att se klart säsong 3 av Vampire diaries. Några enstaka avsnitt kvar...hm och man vet faktiskt inte hur det kommer att sluta.
På nåt sätt har min hjärna blivit lite besatt av att slutföra saker numera, ex. se klart serier så man kan stryka dem på listan "serier att se", läsa ut böcker, göra klart tavla, ja i princip att helt enkelt att stryka things to do. Tiden går ju. Och det känns som att man får passa på när man kan.
En helt annan grej...tror att mamma inte förstår meningen "jag kan inte prata just nu" när hon ringer en på t.ex jobbet. Hon svarar "näe men det förstår jag...vi får prata mer en annan gång", men ändå lägger hon inte på utan går på och går på om vad hon gjort, vad hon ska göra och så sitt favoritämne, ja ni som vet, vet vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

hehehe WE KNOW!

txta mig när du är hemma o kan snacka

puss

2012-05-16 @ 11:54:24
URL: http://www.art-by-susie.co.uk,
Postat av: Frank

Jag har faktiskt inte det problemet då hon ringer mig på jobbet. -Skönt...

2012-05-16 @ 16:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0