Jaha! Då fattar jag absolut ingenting

" Du måste sträcka på dig...kungligheterna kommer nuuu!"
Och det gör dem, den danska drottningen skrider förbi medan jag desperat försöker att räta på mig men benen vägrar stå rakt. Tar tag i gardinstången bakom mig och då går det bättre. Men det är för sent. Drottningen är långt borta. Nu blir jag avrättad. En annan kunglighet står 2 dm från mitt ansikte och blänger. En snygging på andra sidan tittar ömt på. På vem vet jag inte. I famnen på mig rör det sig. Det är en spräcklig katt med kläder på sig.
bbrbrbrbrbrbrbrbrbr ( arbetsljud från gatan). jag rycker till. 
Inne i lägenheten ligger ett psykfall i sängen. Snett över sängen ligger hon.  Kanske inte ett psykfall, men lite stört är det allt haha. O varfur en katt med kläder på??????

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSysterFarmor Susie

Varfur skulle inte katter kunna ha kläder menar du - det är väl inte konstig :) I övrigt låter allt som en helt vanlig dag :)

2012-05-29 @ 18:23:28
URL: http://www.art-by-susie.co.uk,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0