Trilla av pinn

De senaste dagarna har jag överhört folks samtal när jag varit ute. De verkar prata om samma saker...
1. Att de bränt sig på näsan eller pannan
2. Om de ska börja röka eller inte...
3. Om skottlossningen utanför munken

och ja just det: om att glassen aldrig smakat så bra som i solen, utanför sibylla.

Själv tänkte jag skriva om
1. Att jag bränt mig både på näsan och pannan
2. Att jag inte tänker börja röka
3. Att jag borde se oftare på nyheterna och inte  enbart förlita mig på text-tv
4. Att tv:n håller på att avlida, för ljudet försvinner i bland och sen kommer tillbaka. Blir att ge upp kampen mot skärmtvapparaterna som tagit över the world och köpa en när lönen kommer. Nån som vet om de är svåra att installera och programmera?
Tekniken verkar förresten dö lite varstans här hemma: brödrosten vägrar hålla sig nertryckt och ja vattenkokaren är mest ful ( vit plast med fettfläckar, snyggt!)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har också bränt mig på näsan hehe. Nä de ska inte vara svåra att installera. Oftast sköter det sig själv

2012-05-02 @ 19:03:46
URL: http://jlblm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0