Working

Det verkar gå lite i varannan dag-cykler här hemma. Saker fungerar inte ena dagen för att i nästa rulla på som bara den. Vaknade med förkylningskänningar, inte helt oväntat för de på jobbet går och nyser och har sig. Men det är bara att trycka i sig esberitox ( eller vad det nu heter) och hoppas på en relativt mild förkylning. Datorn startar upp på enbart några minuter, va?! Den som påstod att det var programfel i går. Mail, word funkar. Lägga in uppsats i filarkivet på universitetet går. Kaffet puttrar på i köket. Oj, skrivaren vill också hjälpa till och skriver ut den uppsatsen jag ska läsa och opponera på. Kors i jävla taket. Bäst att passa på att njuta av att tekniken funkar, att jag har en ledig dag, att snart så har jag gjort det sista för att få en examen i litteraturvetenskap. För den är ju så relevant för mitt nuvarande jobb hehehe. Nävars, men det är skönt att göra klart. För hur vi än gör, så rullar livet på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0