Har och har...

Jaha, så kan det gå när man varit sjuk och missat en lektion på teckenspråkskursen. Tydligen ska man använda fyra olika tecken för ordet har, beroende på om man berättar att någon har gjort nåt, eller har något osv. Och jag upptäcker min akilleshäl, det heter så va när det gäller brister hos en själv, så fort man slänger in grammatik i nåt då får jag krupp. Min hjärna vill liksom inte. För min del fick man gärna använda samma tecken hela tiden och sen slänga in ett skakande av huvudet om man behöver liksom. Men men...med lite träning kanske det går in. Man måste ju vara på hugget för Sus tycker ju definitivt att jag ska sadla om till översättare hehe. Jovisst sörru.

Kommentarer
Postat av: ystrasystrafammo

jovisst sörru så är det - du ska bli teckentolk nu - tjohoo.
Här kör dom inte med grammatik tjafs utan det är mycket skakande på huvudet o upp o ner med ögonbryn som gäller.
I morgon blir det radio för mig - då måste du lyssna www.bbc.co.uk/derby
Ian Skye efter kl 10 am (11 svensk tid)
Tjohoo vad jag ska låta dum då - shit!
kramso

2012-10-07 @ 21:52:57
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0