Jaha...

Känner ni också av hösten eller vad det nu är som känns av. Svårt att veta vilket. Svårt att skilja det åt. Trött är man. Hårig är man. Man typ vrider på huvudet eller kanske föser undan håret och då ligger det typ 1 hg hårstrån som lossnat, på axeln och tröjan. Stressar gör man också tydligen. Sover gör man inte, inte så värst bra i alla fall. Pulsen är hög för ja man gör ju alldeles för mycket på en gång, jag kan inte göra en grej åt gången längre, utan helst ska man hinna med att diska, starta datorn, kissa ( om man hinner alltså), bädda sängen, jobba osv på en och samma gång. Igår på jobbet när jag skulle gå och lägga mig var jag så jäkla uppspeedad att det tog ett bra tag innan det kändes som jag började slappa. Och mitt i allt har hjärnan snappat upp både tecknena för läsk, potatis, och meningen " Du har köpt ett rött tåg".

Kommentarer
Postat av: ystrasystrafammo

Kan du ge den här länken till Ingrid är du snäll Karin? Det är en direkt länkt till programmet och den funkar bara tills på söndag

http://www.bbc.co.uk/programmes/p00yg899

Puss

2012-10-11 @ 21:57:49
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0