Kovändning

Märkligt. Tekniken här hemma har krånglat i flera dagar, datorn vägrar göra något. Men så idag, då tar det helt plötsligt inte 20 minuter att starta upp, den svischar igång och lyder minsta vink. Tele2 har svarat på mina mobilfrågor. Huvudvärken ger med sig. Cdon skickar mail om att man nu kan köpa hela serien " Lilla huset på prärien" och boxen är asfin, som en vagn liksom. Men lite dyr, i alla fall nu, pengarna ramlar ner i andra hål. Dessutom vill man kanske inte förstöra barndomssynen på serien. Oj jaha dags att snart dra till jobbet och arbeta för sin lön. Hjärnan är proppfull av information från våra kursdagar, nu är det dags att börja använda den med. Vore ganska kul att bli bra på teckenspråk, få ett till språk, och arbeta efter den andra kursens innehåll också. Lära sig är faktiskt jäkligt utvecklande för sinnet.

Kommentarer
Postat av: ystrasystrafammo

EXAKT gumman, som jag alltid har sagt. Jag kommer bli TOKIG(are) den dag jag måste sluta lära mig något. Älskart'

2012-10-19 @ 14:05:02
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0