Givet i ett hälsande bröst ( ja jag har jobbat natt...)

Jag tror starkt på kraften i en kram. Nu har det varit dagar då det tillhör ens jobb, att kramas. Att hålla handen och att fnittra. Och när jobbet är glad, då smittar det liksom av sig likt en influensa. Kärleken till hösten, den friska luften som sugs in i lungorna när man cyklar till jobbet ( och ja då kan man ju också tänka på gubben som tyckte min cykelstil är vacker, ska fasen stå med på CV hehe). Det gror inspiration i fingrarna och i huvudet. Inte lika trött. Bara sugen på att typ köpa allt på panduro och knåpa ihop tomtenissar med syskonbarn eller klippa och klistra och må. Är så oerhört glad att vi har hälsan och möjligheter. Det tas för givet alltför lätt fan. Bra känsla i bröstet. Hoppas att ni har det med! Sett något annorlunda förresten. Jag kan börja...såg en cirkusdirektör när jag cyklade till jobbet.

Kommentarer
Postat av: ystrasystrafammo

Annorlunda o annorlunda - Jo jag såg ju den där skitiga karln med stege som gick förbi o kommenterade - alltid lika roligt med positiva kommentarer även från de mest oväntade personer :)
Glad du har det bra på jobbet just nu - det är du värd - sug i dig allt det går så du har energi när en jävelvecka kommer igen
Synd ingen tog kort på din cykelstil - skulle ha varit kul att se :)
Nu ska jag sätta ihop en marängtårta av en helt geggig maräng :( WTF!!!!!
krm
sus

2012-09-09 @ 16:48:35
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Anonym

Jag grävde inomhus i lördags

2012-09-10 @ 08:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0